czwartek, 4 kwietnia 2013

Come Back

Wybaczcie ;_;
Jestem okropna... Ja wiem. Możecie rzucać we mnie Avadą... Oczywiście dopiero po tym jak zniknę w swoim bunkrze Za nim mnie zabijecie to może przeczytacie?
'Inteligentna rozmowa'
S-Severus
E-Elizabeth
M-Minerwa
A-Albus
A: Ja naprawdę mogę to zrozumieć. Severusie, Syriusz cię poniżał i to kwestia dziecięcego sporu. Ciebie Elizabeth, denerwuje same jestećtwo pana Black'a. Jednakże jesteście dorosłymi ludźmi i nie powinniście zachowywać się jak dzieci!
E: Przepraszam dyrektorze, ale o co tak właściwie chodzi?
A: Wiem.
S: Wiesz, że...?
A: Wiem, że ty...
S: Ja?! A:... i ona....
S: Ona?!
E: Ja?!
A: Tak. Wy.
S#E: My?
A: Tak. Ty i ona.
S: Ona?
E: On?
S: Ja?
E: Ty.
S: Ty?
E: Nie.
Ty!
S: Ja?!
E: Tak. Ty!
S: Ja? Nie. On!
A: Ja?
S#E: Tak, ty.
Do pokoju weszła Minerwa.
M: Chciałeś mnie widzieć?
S: Ja?
M: Nie. Albus.
A: Ja?
M: Tak, ty.
E: On?
M: Tak, on. Nie wy.
E#S: My?
Portret Phineasa Black'a: Przestańcie! Oszaleć można!
E,S,A#M: My?

Słabe, ale cóż mogę poradzić ;( Miałam już coś innego na kartce, ale zgubiłam xD

2 komentarze:

  1. Ojej, ojej, ojej - wielki powrót *-*
    Cóż mogę ci powiedzieć, tyle, że zmieniłam nazwę, Włosku :P
    Dobry dialog nie jest zły, pokładałam się ze śmiechu xDD
    Hah, pisz proszę częściej!! ♥
    I zapraszam na moje blogi może na początek tu, bo dopiero co go założyłam, miło by było gdybyś zostawiła koma :
    http://story-out-of-this-world.blogspot.com/
    A no i mam nadzieję, że powrót z krainy zmarłych jest trwały, co? ;]
    Pozdrawiam! :*
    ~ Kath (kiedyś Hermiona G) xD

    OdpowiedzUsuń
  2. W kraine zmarłych obcuje na codzień, ale tak. Mam nadzieje, że moje hogwarckie życie narodzi się ponownie niczym feniks z popiołów ;]
    Już zabieram się do czytania, co ty tam znów napisałaś :D

    OdpowiedzUsuń