niedziela, 19 sierpnia 2012

Różowy Snape

Korytarze Hogwartu. Uczniowie chodzą w tę i we w tę, gadają ubici w grupki. Wychodzę z Wielkiej Sali, zamierzam iść na drugie piętro. W moją stronę zbliża się wysoka postać- prawdopodobnie facet z wielkim haczykowatym nosem, czarnymi tłustymi włosami sięgającymi ramion i w czarnym surducie. Czyli po prost Mistrz Eliksirów- Severus Snape.
Nie wiele się pomyliłam. W moją stronę szedł Mistrz Eliksirów jednakże w różowych szatach; jego wiecznie czarne włosy również zmieniły kolor-na różowy.
Nie mogłam ze śmiechu. Leżałam na podłodze i zwijałam się ze śmiechu. Snape zdążył dojść do mnie i teraz wlepiał we mnie jedno ze swoich morderczych spojrzeń.
Kiedy już się pozbierałam z ziemi. Koło nas przeszła Minerwa McGonagall. Wysoka kobieta po pięćdziesiątce. Czarne szaty, włosy upięte w ciasny kok i surowy wyraz twarzy- tak cała Minnie.
Spojrzałam na Sev'a i powiedziałam "Już czas".
Ten obrzucił mnie morderczym spojrzeniem, oznaczającym "Jak to się skończy, Avada będzie dla ciebie rajem!"
Podbiegł do Minerwy, chwycił jedną ręką jej talię, drugą ręką jej dłoń. Wlepił w nią swoje czarne jak otchłań mroku oczy i, nie wiadomo skąd w jego bladych ustach pojawiła się krwistoczerwona róża.
W Wielkim Hallu nagle pogasły światła, tylko jeden jedyny reflektor zwrócił się w  stronę tańczącej Tango pary.
Nie wiadomo skąd nagle pojawiła się romantyczna muzyka.
Kiedy Snape i Minnie zakończyli tańczyć- Sev podtrzymywał czarownice za talię i wlepiał się w nią. Taka scena dla każdej pary skończyła by się pocałunkiem, ale nie w wykonaniu Mistrza.
Puścił Minnie, tak że ta upadła z łaskotem na podłogę. Światła się pozapalały, muzyka zgasła.
Snape podszedł do mnie i lodowatym głosem powiedział "Zabiję cię!"
-------------------

4 komentarze:

  1. Buahahahahahahah, umarłam :DD. Zaraz dodam ten blog do obserwowanych, i przy okazji zapraszam na swój:
    http://moj-hogwart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się śniło, że Dumbledore wymieniali się kartami z czekoladowych żab i chcieli kupić jakąś salę, aby zrobić tam imprezę po komunii oO"

    OdpowiedzUsuń
  3. Dumbledore ma z pięcset lat (xD) i dopiero komunie będzie wyprawiał? xD Nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog na nude..jeszcze fajniejszy by był jak by był prawdziwy,heh ;P

    OdpowiedzUsuń